دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید
دانلود کتاب
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وزن W بر حسب نیوتن (N) خواهد بود هنگامی که جرم m بر کیلوگرم (kg) و شتاب گرانش دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید  بر متر بر ثانیه بر مربع (m/s2) است. در واحدهای عادی ایالات متحده ، وزن W بر حسب پوند (lb) خواهد بود ، زمانی که m در لنگ و g در فوت بر مربع بر ثانیه باشد. مقادیر استاندارد برای دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید 32.2 برای محاسبات ما در استاتیک به اندازه کافی دقیق خواهد بود.

وزن واقعی (جاذبه گرانشی) و وزن ظاهری (که با مقیاس فنر اندازه گیری می شود) کمی متفاوت است. تفاوت ، که ناشی از چرخش زمین است ، بسیار کوچک است و مورد غفلت قرار می گیرد. این جلد در جلد مورد بحث قرار می گیرد. 2 دینامیک.

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

تعداد دلالتهای موجود در پاسخ نباید بیشتر از تعداد ارقامی باشد که با دقت داده های داده شده توجیه شده اند. برای مثال ، فرض کنید ضلع 24 میلی متری یک میله مربع تا نزدیکترین میلی متر اندازه گیری شده است ، بنابراین ما طول ضلع را تا دو نماد می دانیم. مساحت طول جانبی 576 میلی متر مربع می دهد. با این حال ، طبق قاعده ما ، ما باید مساحت را 580 میلی متر مربع بنویسیم ، فقط با استفاده از دو معنی.

هنگامی که محاسبات شامل تفاوتهای کوچک در مقادیر زیاد می شود ، برای دستیابی به دقت معینی در نتایج ، به دقت بیشتری در داده ها نیاز است. بنابراین ، برای مثال ، لازم است که اعداد 4.2503 و 4.2391 را با دقت پنج نشانه بدانید تا تفاوت آنها 0.0112 تا دقت سه گانه بیان شود. اغلب در محاسبات طولانی دشوار است که بدانیم در ابتدا به چند معنی در داده های اصلی نیاز داریم تا از دقت در پاسخ اطمینان حاصل شود. دقت در سه شاخص برای اکثر محاسبات مهندسی رضایت بخش تلقی می شود.دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

در این متن ، پاسخها به طور کلی به سه معنی نشان داده می شوند مگر اینکه پاسخ با رقم 1 شروع شود ، در این صورت پاسخ به چهار معنی نشان داده می شود. برای محاسبه ، تمام داده های ارائه شده در این کتاب را دقیق در نظر بگیرید.

تفاوت ها دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

ترتیب مقادیر دیفرانسیل اغلب باعث سوء تفاهم در استخراج معادلات می شود. وقتی به محدوده ریاضی نزدیک می شوید ، در مقایسه با دیفرانسیل های مرتبه پایین ، همیشه از تفاوت های مرتبه بالاتر غافل می شوید. به عنوان مثال ، عنصر حجم ΔV مخروط دایره ای راست ارتفاع h و شعاع پایه r را می توان یک برش مدور در فاصله x از راس و ضخامت Δx در نظر گرفت.دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید