دانلود کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون زبان فارسی
دانلود کتاب
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وظیفه اصلی LوSAT بدست آوردن و ارسال تصاویر زمین از فضا ، به منظور نظارت بر شرایط محیطی روی کره زمین است.دانلود کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون زبان فارسی  نوارها بر حسب طول موج بیان می شوند و 1 میلی متر برابر با 10-6 متر است (در طول فصل 2 در مورد طول موج طیف الکترومغناطیسی بیشتر بحث خواهیم کرد). در جدول 1.1 به ویژگی ها و کاربردهای هر نوار توجه کنید.

برای درک بیشتر قدرت این نوع تصویربرداری چند قسمتی ، شکل 1.10 را در نظر بگیرید ، که برای هر یک از نوارهای طیفی در جدول 1.1 یک تصویر نشان می دهد. منطقه تصویری واشنگتن دی سی است که شامل ویژگی هایی مانند ساختمان ها ، جاده ها ، دانلود کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون زبان فارسی پوشش گیاهی و رودخانه ای بزرگ (پوتومک) است که در شهر می گذرد.

 تصاویر مراکز جمعیتی در طول زمان برای ارزیابی رشد جمعیت و تغییر الگوها ، آلودگی و سایر عوامل مثر بر محیط زیست استفاده می شود. تفاوت بین ویژگی های تصویر بصری و مادون قرمز در این تصاویر کاملاً محسوس است. برای مثال توجه کنید که رودخانه در نوارهای 4 و 5 چقدر از محیط اطراف خود تعریف شده است.

مشاهده و پیش بینی آب و هوا نیز کاربردهای اصلی تصویربرداری چند طیفی از ماهواره ها است. به عنوان مثال ، شکل 1.11 تصویری از توفان کاترینا است ، یکی از مخرب ترین طوفان های موجود در نیمکره غربی. این تصویر توسط ماهواره ملی اقیانوس شناسی و جوی (NOAA)با استفاده از حسگرهایی در نوارهای قابل مشاهده و مادون قرمز گرفته شده است. چشم طوفان در این تصویر به وضوح قابل مشاهده است.دانلود کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون زبان فارسی